top of page

Salgsvilkår

Bestillingen anses bindende etter aksept av salgsbetingelsene og fullført betaling. Fullført betaling regnes som kjøpers aksept på at turen er bestilt.

Avtaleparter og kontaktinformasjon

Selgers navn: Opplev Haldenkanalen AS
Org.nr: 930 388 238
Adresse: co/Midttun Lie, Grimsrødhøgda 6, 1786 Halden

Besøksadresse: Brekkeveien 16, 1792 Tistedal
Telefon: 95108905
Kjøper er den som foretar bestillingen

Leveransen

Bestilt produkt fremkommer på ordrebekreftelsen som mottas  av kjøper etter bestilling i nettbutikken. 

Vi refunderer ikke billetter dersom du ikke møter i tide, har tatt feil av dagen eller på annen måte ikke møter til din avgang.

Du må selv sørge for å komme i tide og benytte kjøpt billett.

Med UNNTAK

MS Brekke seiler ikke i ekstremvær som kraftig lyn/torden. I slike situasjoner vil vi sende ut ett varsel både fra oss. Du kan velge om du da ønsker ny dato, eller å få pengene refundert. 

Angrerett

Vi refunderer kjøpt billett inntil 14 dager etter kjøp. Dersom kjøpet foretas mindre enn 14 dager før avreise gjelder ikke angreretten. 

Dersom du har kjøpt billett og blir syk eller ikke kan møte kan vi utsette dato for tur. 

Vi bruker eget bookingsystem og all data beholdes konfidensielt i vårt internsystem. 


Priser og betaling

Prisene oppgitt på våre nettsider, og er totalpriser inklusive merverdiavgift. Beløpet trekkes fra Kjøpers konto ved oppgjør i netterminalen. 

Betalingsmetoder: bankkort og Vipps. 

 
Ordrebekreftelse

Ordrebekreftelse sendes Kjøper elektronisk og umiddelbart etter bestilling og inneholder detaljer om hva som er bestilt.

Klager rettes til selger innen rimelig tid, jf. punkt 9 og 10. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukertilsynet for mekling. Forbrukertilsynet er tilgjengelig  på  telefon 23  400  600  eller www.forbrukertilsynet.no.

Europa-Kommisjonens klageportal kan også brukes hvis du ønsker å inngi en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruker bosatt i et annet EU-land. Klagen inngis her: http://ec.europa.eu/odr.

bottom of page